Magazinele Morţii!

Posted: Februarie 1, 2011 in Diverse

MAGAZINELE MORȚII

Fenomenul consumului de droguri, dezaprobat, respins şi condamnat în mod unanim, continuă să se desfăşoare, să se dezvolte şi chiar să dobândească premise legale odată cu camuflarea conferită de aparenţa înşelătoare a noţiunii de substanţe etnobotanice.
Reportajul-documentar demască această disimulare cu caracter eufemistic, dezvăluind consecinţele nefaste ale dependenţei faţă de drogurile etnobotanice, modificările stării de conştiinţă, precum şi resursele sociale, psiho-socio-pedagogice şi spiritual-pastorale aflate în slujba combaterii acestui flagel. (Sursa aici)

Vânzătoarea intervievată nu realizează că lucrând la un astfel de magazin încurajează înmulţirea lor, căci un magazin nu poate funcţiona fără un vânzător. Şi încă ceva, a uitat să-şi adreseze o întrebare elementară: „Dar dacă fiul meu moare mâine într-o secţie de dezintoxicare, tocmai pentru faptul că un <<binevoitor>> şi-a făcut datoria vânzând această otravă?” Desigur, am putea spune că oricum cineva trebuia angajat dar asta nu o dezvinovăţeşte cu nimic faţă de situaţie. O astfel de gândire indiferentă ajută la a fii conduşi de alţii. Unirea face puterea!

Am propus unui fost consumator de etnobotanice sa stăm puţin de vorbă legat de acest subiect.

Iată interviul:

PutereOrtodoxa: Care a fost primul lucru la care te-ai gândit când ai aflat că au apărut magazine cu droguri legale (etnobotanice)?

A.: Nu am fost încântat de ele şi nu îmi plăceau.

PutereOrtodoxa: Ce te-a determinat sa consumi prima dată ?

A.: Anturajul.

PutereOrtodoxa: S-a întâmplat doar odată? Ce te-a determinat să continui?

A.: Prima dată când am început să fumez era ceva slab, nu mai ţin minte ce, si a fost plăcut la început.

PutereOrtodoxa: Ai simţit o anumita atracţie să continui?

A.: Atracţia era să stau cu tovarăşii şi să fumez, dar şi organismul îmi cerea.

PutereOrtodoxa: Te-ai simţit rău după ?

A.: Da! Vreo trei zile am avut o stare aiurea.

PutereOrtodoxa: Cum ai decis să te laşi?

A.: Dumnezeu m-a ajutat să mă las. Eram îngrijorat ce să fac, şi atunci El mi-a deschis mintea.

PutereOrtodoxa: Explică te rog în ce sens erai îngrijorat.

A.: Mă gândeam că: „dacă o iau razna”?

PutereOrtodoxa: Înteleg. Cum crezi ca i-am putea convinge si pe alţii sa renunţe?

A.: Asta numai ei pot decide, nu noi.

PutereOrtodoxa: O idee ar fi să le oprim sursele.

A.: Numai aşa!

 

o poţi lua razna este un lucru demonstrat şi prezentat în materialul video de mai sus. Ispita sau curiozitatea de a muşca din măr le avem cu toţii, însă nu toţi avem puterea să rezistăm. Cazul prezentat de interviul dat pentru PutereOrtodoxa este unul fericit tocmai pentru faptul că acest tânăr are câteva noţiuni elementare legate de Dumnezeu, ce l-au ajutat să păstreze o cât de mică legătură cu Acesta, şi astfel, conştiinţa sa să lucreze. Rolul interviului este de a prezenta şi a demonstra că se poate renunţa la rău. Dar cum? Doar aproape de Dumnezeu.

 

 

Comentarii
  1. facebook spune:

    i love it

Lasă un răspuns

