“Zero, zero, zero…”

Posted: Ianuarie 28, 2011 in Istorioare şi pilde religioase

“Zero, zero, zero…”

ÎN LEGĂTURĂ CU ACESTE ZEROURI (nimicuri, numere ce înseamnă de şase ori tot nimic), iată ce a păţit un om:

Se întâlni odată cu un filozof şi începu a-i înşira laude despre femeia lui:

–         Nevasta mea e frumoasă! zise omul. La asta, înţeleptul scrise pe o hârtie un  „0”; adică un zero, un nimic.

–         Nevasta mea e bogată! zise omul. Filozoful mai scrise un zero: „00”

–         Femeia mea e de neam mare! Filozoful mai scrise un zero: „000”

–         Femeia mea e cuminte! Filozoful mai scrise un zero: „0.000”

–         Femeia mea e harnică! Filozoful mai scrise un zero: „00.000”

–         Femeia mea e blândă! Filozoful mai scrise un zero: „000.000”

Acum erau şase zerouri laolaltă , adică de ase ori tot nimic.

Atunci omul mai adăugă:

–         Femeia mea mai e o femeie cu frica lui Dumnezeu şi cu purtări curate. La asta, filozoful scrise numărul 1 înaintea celor şase zerouri: „1.000.000”. Prin asta, cele şase zerouri deodată căpătară preţ şi se făcură un milion.

Poate să aibă o femeie, sau un om, oricât de multe şi bune însuşiri; ele nu ajung nimic daca nu stau în fruntea lor credinţa, morala şi purtările cele bune.

Lasă un răspuns

