Urme de lup…

Posted: Decembrie 28, 2010 in Istorioare şi pilde religioase

Urme de lup…[1]

UN DOMN DISCUTA CU UN ŢĂRAN:

–  Nu este drac! zicea domnul.

–  Ba este! răspundea ţăranul.

–  L-ai văzut?

–  Dar dumneata văzut-ai lup?

–  Ba.

–  Atunci de unde ştii că este lup?

–  I-am văzut urma chiar şi în iarna asta!…

–  Vezi dragă domnule? Răspunse ţăranul. Aşa am aflat şi eu că este drac, că i-am văzut urmele între oameni. Oriîncotro mă uit, eu văd urmele lupului-diavol (minciuna, făţărnicia, , zavistia, trufia, vicleşugul, etc. etc.) şi după asta ştiu şi cred că este drac. Diavolul este acela care îţi şopteşte dumitale şi altora să nu credeţi în el, ca să nu vedeţi isprăvile lui. Uită-te bine, dragă domnule, că-i plină lumea pe care lupul-diavol i-a mâncat aşa de rău, că numai hainele au rămas de ei şi de sufletul lor!


[1] Extract din 600 Istorioare religioase, de Iosif Trifa, ed. Oastea Domnului, 2007,  Sibiu.

Lasă un răspuns

